Την Τρίτη 16 Ιουνίου 2026, επιτελείς του Υπουργείου Άμυνας της Ζάμπιας πραγματοποίησαν επίσκεψη στη Σχολή Εθνικής Άμυνας. Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, διεξήχθη συζήτηση επί συγκεκριμένων θεμάτων γενικού ενδιαφέροντος, ενώ ενημερώθηκαν για την οργάνωση, την αποστολή και το εκπαιδευτικό έργο της Σχολής και περιηγήθηκαν στους χώρους της.






